LAURITSALAN ELÄKKEENSAAJAT RY

Y-tunnus: 1524473-7
Kotipaikka: Lappeenranta
Postiosoite: c/o Eija Suutari Lentäjäntie 14 B 13, 53600 Lappeenranta
Tilinro: FI03 4108 1240 0273 76 (jäsenmaksut)
Tilinro: FI57 4108 0010 2291 70 (matkat)

Olemme virkeä  Eläkkeensaajien yhdistys. Yhdistyksemme on perustettu v. 1967 ja olemme jo yli 55 vuoden ajan tarjonneet alueemme jäsenistölle mukavaa yhdessäoloa, kulttuurinautintoja, liikunnan iloa, elämys matkoja sekä eläkeikäisille suunnattua hyödyllistä ja ajankohtaista tietoa.  Hallituksen tavoitteena on toteuttaa jäsenistön toiveita mahdollisuuksien mukaan.

Osallistumalla paikallisen yhdistyksen toimintaan saat:

- iloa elämään, vaihtelua arkeen

uusia ystäviä ja harrastuksia

virkistävää kerhotoimintaa

retkiä

- teatteri- ja konserttielämyksiä

tietoa oman paikkakuntasi ja Eksoten palveluista

vaikutuskanavan omiin eläke-etuihisi,

Eläkkeensaaja-lehden  6 numeroa vuodessa,

-EKL:n jäsenetuihin voit tutustua EKL:n kotisivuilta.

Jäseneksi voit ilmoittautua ottamalla yhteyttä hallituksen jäseniin, tulemalla mukaan kerhoihin kokoontumisien aikaan tai laittamalla liittymislomakkeen netin kautta.

Olemme Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsenyhdistys. EKL on puoluepoliittisesti sitoutumaton ja yksi Suomen valtakunnallisista eläkkeensaajajärjestöistä. EKL:n henkilöjäsenmäärä on hiukan yli 52 000. Liitolla on noin 350 paikallista yhdistystä eri puolella Suomea.

TULE MUKAAN ILOISEEN PORUKKAAN! LIIKKUVA KIVI EI SAMMALOIDU!

TÄYTTÄ ELÄMÄÄ HYVÄSSÄ SEURASSA - EKL ry